نازنین وطن

۩۞۩ اَلـلّـهُـمَّ صَـلِّ عـَلـی مُـحَـمَّـد وَ آل مُـحـَمَّـد و عَجِّل فَرَجَهُم ۩۞۩

نازنین وطن

۩۞۩ اَلـلّـهُـمَّ صَـلِّ عـَلـی مُـحَـمَّـد وَ آل مُـحـَمَّـد و عَجِّل فَرَجَهُم ۩۞۩

سطل آب مسلمانان و عاقبت اسراییل!

 

 

 

اگر مسلمین مجتمع بودند، هر کدام یک سطل آب به اسرائیل می ریختند او را سیل می برد.

(بیانات امام خمینی (ره) در دیدار با وزیر خارجه سوریه ، صحیفه نور ،ج 8 ،25/5/58 ، ص 236 – 235)
 

 زبان انگلیسی:

If Muslims were united, they would have drowned Israel in its own misery.

(16Agust1979,Imam Khomeini)

 

زبان عربی:

لو کان المسلمون متحدین و یسکب کل واحد منهم دلو ماء لعرّض الکیان الصهیونی للسیول

(الامام خمینی،16 أغسطس1979)

نظرات 2 + ارسال نظر
morteza یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.montazer313@blogsky.com

بسم الله الرحمن الرحیم
ای کاش مسلمین جمع بودند، ای کاش مسلمین رذالت اسرائیل را درک می کردند، ای کاش مسلمین امام زمان را درک می کردند و اما ای کاش...
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

سرباز سید علی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ http://ruhollah70.blogfa.com

کربـلا کعبـه دلهـاسـت خــدا می دانـد...

بــا ســلام...
با یادداشتی تحت عنوان
"آموزه های من از محرم امسال۴"
با محوریت موضوع
"اگر با دیگرانش بود میلی....چرا اصغر من؟چرا اکبر من؟چرا عباس من؟"
به روز و منتظر نظراتتون در مورد این عبارت هستم...
باعلی...یاعلی...................التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد