نازنین وطن

۩۞۩ اَلـلّـهُـمَّ صَـلِّ عـَلـی مُـحَـمَّـد وَ آل مُـحـَمَّـد و عَجِّل فَرَجَهُم ۩۞۩

نازنین وطن

۩۞۩ اَلـلّـهُـمَّ صَـلِّ عـَلـی مُـحَـمَّـد وَ آل مُـحـَمَّـد و عَجِّل فَرَجَهُم ۩۞۩

معرفی کتابهای مورد علاقه

  

سلام

سال نو مبارک

دراین فکر بودم که سال جدید را چگونه و با چه مطلبی شروع کنم ، که پیامی از یکی از دوستان عزیزم به دستم رسید که من را به یک بازی دعوت می کرد و آن هم معرفی کتابهای مورد علاقه بود . به نظرم فکر خوبیه .

من هم از شما دوستان عزیز دعوت می کنم که در این بازی شرکت کنید و کتابهای مورد علاقه تان را در وبلاگتان یا در بخش نظرات همین پست معرفی کنید.

باید از وبلاگ « تلنگر » هم به خاطر دعوت بنده به این بازی تشکر کنم.

کتابهای مورد علاقه من عبارتند از :

1-آشتی با خدا از طریق آشتی با خود راستین  - نوشته: اصغر طاهرزاده

2-توان بی پایان  - نوشته: آنتنی رابینز

3-آخرین راز شاد زیستن  - نوشته: اندرو متیوس

4-حیا - نوشته: امیرحسین بانکی پورفرد

5-گزینش تکنولوژی از دریچه بینش توحیدی - نوشته: اصغر طاهرزاده 

 

بیاییم تصمیم بگیریم امسال کتابهای بیشتری بخوانیم البته کتابهای مفید

ادامه مطلب ...